Nokia Romania, filiala celui mai mare producator de telefoane la nivel mondial, a lansat Nokia Care Centre, primul centru din Europa in care compania ofera service pentru telefoanele mobile si asistenta pentru aplicatiile disponibile pe diferite terminale.
Decizia de a deschide acest centru a apartinut managementului local ca urmare a cererii tot mai mari din partea consumatorilor pentru astfel de servicii. Pe de alta parte, Razvan Petrescu, directorul general al Nokia Romania, afirma ca inmultirea serviciilor si aplicatiilor oferite utilizatorilor va duce si la o crestere a vanzarilor de smartphone-uri.
Centrul lansat impreuna cu Euristic Partner va avea opt angajati, iar oficialii celor doua companii isi doresc ca in jumatate de an sa ajunga la circa 2.500 de clienti lunar, scrie Wall-Street.
Nokia Care Centre va oferi servicii de reparatii standard, reparatii post-garantie, reciclare suport precum activarea a diferite servicii ori vanzarea de accesorii, dar si asistenta ori posibilitatea de a testa diferite aplicatii precum harti, muzica, mesagerie si jocuri.
Clientii centrului vor plati doar pentru reparatiile post garantie, preturile fiind de 20, 40, 60 si 80 de lei, fara TVA, in functie de complexitate.
sursa: www.9am.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu